Kohviubade püsitellimus kontorisse - subscription.
Tellite kontorisse igal kuul kohvi juurde?
Või käib keegi töötajatest seda poest toomas?
Saab ka lihtsamalt ja soodsamalt.
Kui puhkuste aeg välja arvata, on kohvi kulu kontoris üpris stabiilne. Seega saab enda kontori umbkaudset igakuist tarbitava kohvi kogust päris täpselt ette ennustada.
Kui on teada kõigile meeldiv kohv ja selle igakuine tarbimiskogus, on mõistlik teha kohvi püsitellimus - kohv saadetakse teile kontorisse automaatselt igal kuul või väiksema tarbimise puhul näiteks üle kuu, et säästa transpordi kuludelt.
Kui palju Teie kontoris kohvi kulub?
Kui te seda täpselt ei tea, on seda üpris lihtne arvutada.
Kuldne keskmine arvestus on 2 tassi kohvi tööpäevas iga kontori töötaja kohta.
Enamik kontoritest töötab 20 päeva kuus.
1kg kohvist saab ca 100 tassi kohvi.
Seega, kui teie kontoris on 10 töötajat, saate arvutada nii:
10 (töötajate arv) x 2 (tassi keskmiselt tööpäevas) x 20 (tööpäeva kuus)= 400 tassi kuus.
400 (tassi kuus) / 100 (tassi ühest kilost kohvist)= 4kg kohvi kuus.
Millist kohvi kontorisse tellida?
Maitseeelistusi on mitmeid, seega tuleb leida just see õige uba, mis enamikule meelepärane on ja mitte kellelegi vastumeelne ei ole.
Kõige lihtsam viis selleks on lihtlabane maitsetest.
Eelarvamuste vältimiseks on soovitatav maitsetest teha pimesi - ilma kohvi nime matsejatele avaldamata.
Selleks ostke 3 erinevat Teile sobivas hinnaklassis uba, tarbige need järjest ära ja koguge samal ajal kohvijoojatelt tagasisidet. Kas maitseb, või mitte?
Kui Te kolmest erinevast kohvist kõigile meelepärast varianti ei leia, tasub proovida natukene kallimaid ube. Väga suure tõenäosusega leiate kõigi lemmiku just nende seast.
Miks peab kontoris hea kohv olema?
Selles, kas kontoris peab kohv olema, ei ole küsimustki. Rohkem kui 60% tööealistest inimestest naudivad kohvi igapäevaselt ja suurem osa kohvidest juuakse päeva esimeses pooles ehk töö ajal.
Kui töötajad käivad kohvi tanklast või kohvikust ostmas, võib järeldada, et kontoris pakutav ei ole piisavalt hea. Lisaks väljas kohvi nautimisele kuluvale ajale, läheb nii raisku ka palju häid ideid, mis kontori kohvinurgas vestlusringides tihti tekkivad.
Kui kohtute kontoris koostööpartnerite või klientidega ning pakute neile kohvi, on see osake üldmuljest ja mälestusest, mis te neile enda ettevõttest loote. Seega hea kohv on Teie kontori visiitkaardiks.
Kõige tähtsam on aga loomulikult Sinu igapäevane kohvinauding.